HBR TOP10 apie strateginį marketingą

HBR TOP formatas man labai patinka – geriausių straipsnių rinkiniai tam tikra tema – marketingas, lyderystė, vadovavimas, finansai ir taip toliau. Šitą top’ą jau buvau skaitęs kadaise, ir nusprendžiau pakartoti kursą. Reikia pripažinti, kad kai kurie straipsniai yra smarkiai senstelėję, nepaisant universalių temų, tačiau keletas buvo ir naudingų – juos pažymėjau boldu ir įdėjau nuorodas į straipsnius.

  1. Figure out what business you’re really in,
  2. Create products that perform the jobs people need to get done,
  3. Get a bird’s-eye view of your brand’s strengths and weaknesses,
  4. Tap a market that’s larger than China and India combined,
  5. Deliver superior value to your B2B customers,
  6. End the war between sales and marketing.

Kodėl 6, o ne 10? nežinau, turbūt dėl to, kad C. Christensen ir T. Lewitt pridėjo dar ir savo pamąstymų.