Nir Eyal – įpročius formuojančių produktų kūrimas

Hooked: How to Build Habit-Forming Products by Nir Eyal

Ši knyga ir jos autorius yra įžymybė, gerai žinoma visiems su produktų valdymu susijusiems žmonėms. Skaitant knygą į galvą lenda gerai visiems pažįstami pavyzdžiai – noras atsidaryti Facebook programėlę vos tik atsiranda kelių sekundžių pauzė eilėje ar pokalbyje, sveikų ar žalingų įpročių susiformavimas ir taip toliau.

Autorius jau pradžioje įspėja, kad metodas tinkamiausias SaaS produktams, nes ir sudėliotas remiantis Facebook, Quora, Reddit, Google ir kitų technologinių gigantų patirtimis. Visgi pasimokyti verta ir kitiems – paslaugas ar paprastus produktus kuriantiems specialistams

Knygos esmė, “kablio metodas”  – “The hook model” geriausiai nusakoma paties autoriaus pateikiamoje schemoje:

Benaršydamas radau ir  video, nuosekliai perteikiantį knygos esmines mintis: