Hooked: How to Build Habit-Forming Products by Nir Eyal
Ši knyga ir jos autorius yra įžymybė, gerai žinoma visiems su produktų valdymu susijusiems žmonėms. Skaitant knygą į galvą lenda gerai visiems pažįstami pavyzdžiai – noras atsidaryti Facebook programėlę vos tik atsiranda kelių sekundžių pauzė eilėje ar pokalbyje, sveikų ar žalingų įpročių susiformavimas ir taip toliau.
Autorius jau pradžioje įspėja, kad metodas tinkamiausias SaaS produktams, nes ir sudėliotas remiantis Facebook, Quora, Reddit, Google ir kitų technologinių gigantų patirtimis. Visgi pasimokyti verta ir kitiems – paslaugas ar paprastus produktus kuriantiems specialistams
Knygos esmė, “kablio metodas” – “The hook model” geriausiai nusakoma paties autoriaus pateikiamoje schemoje:
Benaršydamas radau ir video, nuosekliai perteikiantį knygos esmines mintis: