Internete netrūksta knygų apie strategijos kūrimą ir diskusijų apie jos įgyvendinimą. Dažnas vadovas žino, kokios klampios gali būti strateginės sesijos arba jų įgyvendinimo supratimas.
Besidomintiems strategijos įrankiais, naujienų šioje knygoje nebus. Čia nesunkiai galima atpažinti Johnson&Scholes, McKinsey 7S, Ashridge mission modelius, o taip pat ir P. Cialdini supratimą apie strategijos formavimą. Būtina paminėti, kad Lietuvoje vadovai daugiausiai dėmesio kreipia į kietuosius parametrus, o minkštuosius, akcentuojamus šioje literatūroje, praleidžia. Štai schema, visos knygos ir proceso stuburas:
Svarbiausia suderinti vertybes, strategiją, misiją ir susiderinti su (vadovų) komanda kokius strateginius projektus, jungiamus į programas įmonė yra pasiruošusi įgyvendinti, o vėliau paversti procesais.