Misijos konstravimo įrankis – Ashridge Mission Model

Yra tokia garsi vadovų mokymo įstaiga Ashridge Executive Education, ir jos ne mažiau garsus įkūrėjas ir vadovas Andrew Campbell. Tai vat, jis ir sugalvojo, kad reikia padėti įmonėms ir jų vadovams, besikankinantiems nesibaigiančiose strateginėse sesijose, konstruojant įmonės viziją, misiją ir strategiją.

Modelis nėra stebuklinga panacėja, tačiau gali pagelbėti tiems, kas galvoja, kad įmonės misija nukrenta iš dangaus arba yra sugeneruojama kūrybingų kolegų.

Modelį sudaro 4 susijusios sritys:

  1. Tikslas (purpose). Savaime suprantama, vengiant tik į naudos gavėjus nukreiptų sakinių.
  2. Strategija. Įmonės planas KAIP bus siekiama tikslo.
  3. Vertybės, nusakančios darbuotojų elgesio normas
  4. Įmonės standartai ir taisyklės (policies), leidžiantys darbuotojams suprasti ir vykdyti kasdienes veiklas.

Man labai patikęs modelio aprašymas MarketingMixHub.

Nuobodokas, tačiau teisingas video kaip naudoti Ashridge Mission Modelį: