Griežtas ir paprastas požiūris į konversijas internete

The Conversion Code: Capture Internet Leads, Create Quality Appointments, Close More Sales by Chris Smith

Ši knyga ir jos autorius man labai priminė visai neseniai skaitytą “10x daugiau” knygą – tiesūs, galingi, įtikinantys argumentai ir emocijos, liepiantys eiti ir dirbti dabar pat.

Iš tiesų tai turbūt viskas apie tą patį – esame pasimetę tarp senų ir naujų taisyklių, sampratų ir tradicijų – pardavimų žmonės nusamdo skaitmeninius žmones, šitie prirenka laikų ant Feisbuko, o supratimas, kad “šūdas tas tavo feisbukas” atsiranda ganėtinai greit. Po ketvirčio ar dviejų. Mes dažnai pasimetam ką iš tiesų norim pasiekti ir tingim atsitraukti tolyn. Tam, kad pamatytume bendrą paveikslą.

Tuomet galėtume sukonstruoti sprendimų ar kliento kelionę link mūsų produktų taip, kad ji būtų išskirtinai patogi ir maloni.

Man į galvą toptelėjo, kad tai ir yra Growth Hacking – nuolatinis procesų ir projektų derinimas ir gerinimas tam, kad pardavimų tunelio konversijos būtų vis geresnės.

Tai kas knygoje? Sveiko proto dozė, sakyčiau – kur ir kaip ieškoti lead’ų, ką ir kaip su jais daryti, kad jie taptų prospect’ais. Kokie kanalai veikia ir kurie galbūt ne. Taip pat – sveika dozė patarimų pardavėjams, kuriems vis dar reikia aiškinti, kad jie turi būti entuziastingi ir stengtis išspręsti ne savo, o klientų problemas.

Paties autoriaus pristatymas: