Vienas nedaugelio autorių, į mano rankas patenkantis jau su trečia savo knyga. Pirmoji buvo Perenial Seller – apie marketingą. Antra – apie stoicizmą. Na, o dabar – ir vėl apie marketingą, tiksliau, apie marketingo indėlį į augimo sėkmę, arba, apskritai, kad marketingas yra viskas, ir tuo pačiu taip giliai suintegruotas į įmonę ar produktą, kad jo kaip ir nebesimato.
Mad Men VS Math man, taip pasakė Ryan Holiday. Nebeveikia bajeris, kai vienas skyrius produktą padaro, o kitas jį reklamuoja. Autorius aiškina, kad sėkmingiausi ir didžiausiu tempu augantys verslai produkto ar paslaugos vystymą sulieja su marketingo ir pardavimų veiksmais taip, kad šie tampa integralia produkto dalimi, taip pasmerkdami jį sėkmei. Atakuodami nišą, iš pradžių patvirtina idėją, problemą (kad ji egzistuoja), o tuomet, išnaudodami pirmuosius, atlaidžiausius vartotojus, stumiasi tolyn.
Tam, kad produktai būtų taip konstruojami, žinokit, reikia ir smegenų ir raumenų. Na, ir dar vieno kito žilo plauko. Reikia skaidrumo ir išsilavinimo, atvirumo organizacijoje. Growt hackeris nėra mistinė pareigybė, tai dažniausiai yra žmogus su daug patirties, geromis psichologijos, marketingo ir verslo plėtros žiniomis. Tuomet iki “Išsiųsta su Y telefono programa, atsisiųsk ir tu” lieka labai nedaug.
Beje, nepainioti su kita tokio pat pavadinimo (lietuvių kalboje) knyga.
Na, o čia – labai tikslus ir geras knygos reziume video pavidalu: