Viskas verslui apie “skaitmeną” pagal WSI

Digital minds by WSI

Kažkada nuėjau į labai gerus dviejų ar trijų dienų kursus apie skaitmeninę rinkodarą pas Vladą Sapranavičių – webconsulting.lt. Jis rekomendavo šią knygą, o ir iškart vietoje ir pardavė, tai ėmiau:)

Gerai tai, kad paaiškinti pagrindiniai principai. Bet kuris įmonės vadovas turėtų ją perskaityti ir žinoti principus, kad neknistų jam proto marketingistai:) Išvardinti pagrindiniai konceptai, terminai, paaiškinta kas kam geriausiai tinka.

Erzina senstelėjusios tiesos, na, ir tikrai nerekomenduočiau skaityti knygos tiems, kas aktyviai domisi naujienomis ir kursais internete – naujų tiesų čia neatras – knyga naudingiausia kaip pradžiamokslis.

Knygoje 12 skyrių:

  • Konkurentų analizė
  • Svetainių kūrimas – septyni žingsniai labai nepražilti projekto metu
  • Elektroninė komercija
  • Turinio kūrimas – kaip padaryti įspūdį
  • Socialinė medija – pardavimai, marketingas ir reputacijos kūrimas bei valdymas
  • Skaitmeninė reklama
  • Landing Page Optimization:  It’s About Psychology, Not Technology – net nesistengsiu išversti
  • SEO
  • Mobilūs įrenginiai ir ką dėl jų daryti
  • Elektroninio pašto marketingas
  • Marketingo automatizavimas
  • Analitika
  • Išvados