Digital minds by WSI
Kažkada nuėjau į labai gerus dviejų ar trijų dienų kursus apie skaitmeninę rinkodarą pas Vladą Sapranavičių – webconsulting.lt. Jis rekomendavo šią knygą, o ir iškart vietoje ir pardavė, tai ėmiau:)
Gerai tai, kad paaiškinti pagrindiniai principai. Bet kuris įmonės vadovas turėtų ją perskaityti ir žinoti principus, kad neknistų jam proto marketingistai:) Išvardinti pagrindiniai konceptai, terminai, paaiškinta kas kam geriausiai tinka.
Erzina senstelėjusios tiesos, na, ir tikrai nerekomenduočiau skaityti knygos tiems, kas aktyviai domisi naujienomis ir kursais internete – naujų tiesų čia neatras – knyga naudingiausia kaip pradžiamokslis.
Knygoje 12 skyrių:
- Konkurentų analizė
- Svetainių kūrimas – septyni žingsniai labai nepražilti projekto metu
- Elektroninė komercija
- Turinio kūrimas – kaip padaryti įspūdį
- Socialinė medija – pardavimai, marketingas ir reputacijos kūrimas bei valdymas
- Skaitmeninė reklama
- Landing Page Optimization: It’s About Psychology, Not Technology – net nesistengsiu išversti
- SEO
- Mobilūs įrenginiai ir ką dėl jų daryti
- Elektroninio pašto marketingas
- Marketingo automatizavimas
- Analitika
- Išvados