The tipping point: How Little Things Can Make a Big Difference by Malcolm Gladwell
Jei kur nors yra privalomų knygų sąrašas, kurias privalo perskaityti visi verslininkai, ši knyga jame tikrai yra!
Trumpai drūtai – trys taisyklės:
- 80/20, arba, Paretto, dėsnis sako, kad žmonės būna:
- Connectors – pažinčių centrai, jungtys, hub’ai – jie pažįsta daug žmonių, pažindina kitus ir jiems tai puikiai sekasi. (vis dar laikau save tokiu žmogumi)
- Mavens – ekspertai, specialistai. Jie geba surinkti, analizuoti ir pateikti informaciją taip, kad jums nekils nė menkiausios abejonės priimant sprendimą. Perkant blenderį, automobilį, kompiuterį visada konsultuojatės su tokiais žmonėmis
- Salesmen yra įtikinėtojai. Empatiški, turintys charizmą žmonės su stipriais derybiniais įgūdžiais. Kodėl? Nes jų emocinis intelektas yra aukštas.
- The Stickiness Factor. Knygoje minimas Sesame Street pavyzdys. Čia turbūt reikėtų paminėti knygas Hooked ir Contagious, kurios paaiškina, kaip ir kodėl tai nutinka.
- The Power of Context. Epidemijos yra labai jautrios aplinkybėms ir sąlygoms laike ir vietoje, kur jos nutinka. Kitaip tariant, interlocking konceptas, pakankamai išsamiai aptartas Blue Ocean Strategy autorių ir M. Porter’s knygoje.