Netikėtai pačiam sau labai smagiai suklausiau visą knygą. Autorius, Charles Wheelan, pasakoja savo paties gyvenimo istoriją kaip jis tapo statistikos profesoriumi (nors būdamas studentu nekentė matematikos). Vėliau pateikia didžiausias klaidas istorijoje, dėl kurių mirė žmonės. Pavyzdžiui, estrogeno injekcijos moterims, neteisingai nustačius priežastingumą ir pasekmes, naudojant tikimybinius modelius.
Knyga bus naudinga tiems, kurie jau žino, kas yra tikimybių teorija, statistika ir tyrimai (bent teoriškai), ir nori suprasti kada ką kaip naudoti. Kas yra vidurkis ir kodėl mediana geriau (Bilo Geitso pavyzdys bare). Kaip naudoti regresinius modelius ir kaip sudaroma teisinga, reprezentatyvi imtis.
Nepriklausomi ir priklausomi kintamieji, jų ryšys ir ryšio interpretacija. Pasitikrinimas, ar tikrai visada nuo amžiaus priklauso svoris ir koks koreliacijos koeficientas. Standartinis nuokrypis, standartinė klaida, kvadratų suma ir nemažai kitų sąvokų.
Kodėl man tai naudinga? Nes rinkodaroje statistika ir tikimybės naudojamos pakankamai dažnai – planuojant media kampaniją ir biudžetus, ieškant segmentavimo būdų ir tiriant apklausų bei online tracking rezultatus. Labai rekomenduoju šią knygą visiems marketingo žmonėms!