Hacking Growth: How Today’s Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success by Sean Ellis, Morgan Brown
Kaip didžiosios įmonės – Amazon, Dropbox, Apple ir vikresni startuoliai pasiekia tokių įspūdingų augimo, hockey stick rezultatų?
Taip, jie ypač detaliai nagrinėja turimus duomenis, ieško ryšių (koreliacijų) ir kelia prielaidas, kurias tuoj pat tikrina.
Žmonės ir jų smegenys yra įspūdingos prielaidų kėlimo mašinos, tačiau turi labai aiškias ribas. Pavyzdžiui, Twitter, naudodami Big Data ir Cohort analysis nustatė, kad vartotojai tampa aktyviais tuomet, kai per pirmąsias savaites pradeda sekti ne mažiau kaip 70 kitų vartotojų. Turint tokią informaciją, pakankamai lengva irtis toliau – kurti mechanizmus, skatinančius pasiekti būtent šią ribą.
Ko tam reikia?
- dedikuota komanda – iš esmės analitikai, gebantys mąstyti ir matyti plačiau.
- produkto, kuris turėtų potencialą – jei tokio neturite, pastangos bus bevaisės.
- augimo priemonės – panašios prekės, priminimai, edukavimas, sekėjų skaičius ir pan.
- prielaidų testavimas.
- viso tunelio (funnel, customer lifecycle) nuolatinis taisymas.
Autoriai yra https://blog.growthhackers.com/ įkūrėjai.