Get to the Point! Painless Advice for Writing Memos, Letters and Emails Your Colleagues and Clients Will Understand – Elizabeth Danziger
Dar viena knyga, kurią nusipirkau iškart po LiMA CMO summit. Tuomet, kai įsispyriau sau, sakydamas “bruno, susiimk, turi išmokti ne tik kalbėti, bet ir greit bei aiškiai pasakyti esmę”.
Knygos turinys platus – nuo moralinių blokų, stabdančius rašančiųjų progresą iki skyrybos ir loginių klaidų. Man aktuali pirmoji pusė – kaip suplanuoti rašymą, jam pasiruošti, organizuoti informaciją ir sudėti ją į struktūrą taip, kad būtų aiški žinutė.
Trumpiau? Outlines ir bullet points – viską, ką norite pasakyti, galima sudėti į struktūrą. Ją teks peržiūrėti keletą kartų ir pakeisti – toks yra natūralus gryninimo procesas.
Prieš tai, deja, teks padaryti sunkiausia – apsibrėžti auditoriją, esminį tikslą (point) ir jūsų noro tai išsakyti priežastį.
Lyg ir viskas.:)