Kaip išmokti Google Tag Manager

https://www.analyticsmania.com/

Apetitas auga bevalgant, kaip ir poreikis gilintis į duomenis marketinge. Skaitmeninis marketingas tikslesnis ir patogesnis, lyginant su tradicine medija (a.k.a. sunkiai išmatuojama). Žinoma, skaitmens vis daugiau ir tik laiko klausimas, kada išlaidos skaitmeniniam marketingui aplenks išlaidas tradiciniams kanalams. O iki tol turime išmokti labai labai daug. Kodėl?

Dažnai apsiribojame Default nustatymais Google Analytics ir stebime tik bazinius rodiklius. Tačiau tai – tik pirmas lygis. Vėliau norėsite, kad duomenys būtų tikslesni, kad išlaidos remarketingui būtų kaip įmanoma efektyvesnės, o ir visas funnel’is būtų ne tik sudarytas, bet nuolat stebimas ir optimizuojamas. Tai turi daryti ne tik didelių įmonių vidinės komandos ir agentūros, bet ir mažesniosios.

Iki šiol duomenų rinkimo ir apdorojimo darbas buvo patikimas programuotojams ar svetainių darytojams. Žinoma, kad nepatogu ir lėta, todėl ir radosi Google Tag Manager – įrankis, su kuriuo galima perduoti duomenis į Google Analytics be didesnio programuotojų įsitraukimo (dažnu atveju).

Man buvo WOW, kai, ieškodamas gero GTM kurso sužinojau, kad pasaulyje yra du GTM avangelistai – Simo Ahava ir Julius Federovičius, lietuvis!

Kursas kainuoja apie 250€, ir aš esu tikras, kad jis vertas tokių pinigų. Skirtas skaitmeninio marketingo specialistams, išmoksiantiems GTM pagrindų – datalayer konceptas, GDPR, formų, puslapių, nuorodų trackinimas ir taip toliau. Labai rekomenduoju!