Knygą aptikau atsitiktinai, naršydamas Audible knygų išpardavimą. Na, galvoju, imu šitą koncentruotą agregatą ir bandau pasikartoti marketingo esmę dar kartą. Pirma mintis – tai visiškas antipodas Grant Cardone 10x Rule knygai, kurioje mokoma, kad verslo esmė – beatodairiškai kimšti kaip galima daugiau lead’ų į funnel pradžią, idant iš jo kažkas išeitų.
Allan Dib, turintis įspūdingą patirtį marketinge, į reikalą žiūri smarkiai kitaip – visų pirma, praplečia marketingo atsakomybes nuo lead’ų generavimo iki klientų aptarnavimo, o visų antra, ieško kaip sukurti ir pateikti vertę klientui.
Knygos idėja – 9 žingsnių metodika – sistema, išdėliota ant vieno lapo. Ją rasite čia.
Išsamiau aprašytus visus 9 žingsnius rasite šiame video: