Brief: Make a Bigger Impact by Saying Less by Joseph McCormack
Vos tik nulipau nuo scenos LiMA CMO Summit renginyje, jau žinojau, kad pirksiu geriausias knygas apie kalbėjimą trumpai, aiškiai ir suprantamai. Ši knyga buvo pirmoji.
Žmonės yra linkę kalbėti nepasiruošę. Taip netaupo nei savo nei klausančiųjų laiko ir smegenų. O taupyti yra ką – laiškų, reklamos, socialinių tinklų generuojamas triukšmas yra nežmoniškas. Dėmesio langas labai trumpas, todėl jei jau norite ką nors pasakyti, sakykite iškart ir aiškiai.
Jei galvojate, kad valandos trukmės susirinkime reikia 40 minučių informacijos tam, kad privesti reikalą iki esmės, tai klystate. Turite 5 minutes tam, kad pasakytumėte esmę, o vėliau jau galite detalizuoti savo pasiūlymą.
Nemaža knygos dalis skirta ir patarimams, kaip išvengti “ar turi minutėlę” ar sutrumpinti savo beviltiškai ilgą tekstą.
Nekarpytas, todėl ilgas autoriaus pasisakymas apie trumpus pasisakymus: