Unbounce yra landing page (nusileidimo puslapiai skamba labai pervertiškai, todėl naudoju anglišką terminą) kūrimo internete platforma, kuri daug investuoja į turinio rinkodarą. Šis jų kursas apie landing pages ir jų efektyvų panaudojimą konversijoms man pasirodė įdomus ir pateisino lūkesčius. Paprastas, nuoseklus ir smagiai skaitomas.
Taigi, ką išmokau:
Aiškus supratimas kas yra landing page, kam jis reikalingas, kuo skiriasi nuo kitų puslapių, ir kokio tipo landing page būna. Taip pat pasiėmiau checklist – sąrašą privalomų darbų, kurį verta pasitikrinti darant tokį puslapį:
- Your Unique Selling Proposition (USP)
- Pagrindinė antraštė
- Papildančioji antraštė
- Patvirtinimo/įtvirtinimo frazė (reinforcement statement)
- Uždarymo argumentas (closing argument)
- Pagrindinis paveiksliukas/video (pageidautina, rodantis veikimą/funkcionalumą)
- Vertės, kurias siūlote:
- Sąrašas svarbiausių naudų, suvestinė (skim – friendly)
- Išsamesnis naudų ir funkcionalumų išvardinimas
- Įrodymai, patikimumas
- Socialinis įtvirtinimas (Social proof)
- Patikimumo įrodymai
- CTA – call to action – mygtukas, forma, nuoroda, kažkas
Aptariamos ir spalvos, paveiksliukai, žinutės, konversijos piltuvėlio stadijos, metrikos, šiek tiek psichologinių triukų ir techninių niuansų. Labai rekomenduoju pradedantiesiems verslininkams, kurie investuoja laiką arba pinigus į turinį ir reklamą ir “atsiveda” srautą į savo svetainę – atskiras puslapis, ypač landing page reikalingas ne tik Analytics, bet ir klientams, kurie nori pasiūlymą gauti greit ir paprastai.