Growth hacking by Neil Patel and Bronson Taylor
Ilgai galvojau, kaip teisingai įvardinti growth hacking lietuviškai, bet galų gale pasidaviau. Mano supratimu, tai yra įvairių metodų, įrankių, būdų rinkinys tam, kad paskatinti vartotojus registruotis, atsisiųsti, naudoti tavo produktą. Tiesa, tai retai susiję su tiesioginių pajamų generavimu, todėl patyrusių verslininkų tarpe tai laikoma tuštybės metrika (kas iš tos klientų bazės, jei pajamų nėra, gyvena iš investicijų). Na, bet žinios ir išmintis reikalingos, Neil Patel yra mano kelrodė žvaigždė skaitmeninės rinkodaros pasaulyje, todėl šią internetinę knygą rekomenduoju visiems, norintiems suprasti kaip veikia rinkodara internete.
Dalykai, kuriuos užsirašiau atminčiai:
- Platinimo kanalai ir būdai nuolat keičiasi. Sekite jų evoliuciją!
- Tik labai maža dalis produktų tampa virusiniais, nedėkite pernelyg daug vilčių
- Airbnb atvejis, kai jie nuhackino Craigslist yra vienas geriausių pavyzdžių KAIP reikia pasinaudoti galimybe
- Analitika. Tikėti, pasitikėti, mylėti. Kūrybiškumas, smalsumas ir kokybinės apklausos yra antraplaniai aktoriai. Pradėkite nuo skaičių.
- Apibrėžkite tikslus->Analitika->Išnaudokite savo stiprybes->Eksperimentas->Optimizavimas
- Piltuvėlis:
- Lankytojai
- Nariai
- Išlaikyti klientai
- Konversijos
- Remkitės savo pačių turimais skaičiais
- Ieškokite kas dalinasi savo konversijos pasiekimais
- Raskite draugų/partnerių, su kuriais keistumėtės tokia informacija
- Investuokite savo laiką ir energiją ten, kur konversija yra žemiausia
- Pull, Push, Product logika:
- Pull taktika:
- Blogas savo ar kitose platformose/puslapiuose
- Podcasts
- Ebooks, Guides, and Whitepapers
- Infografika
- Webinarai
- Konferencijos, renginiai
- SEO
- Socialinė medija
- Konkursai
- Marketplaces
- Push kainuoja pinigus; CAC (Customer Acquisition Cost VISADA turi būti mažesnis nei CLTV (Customer Life Time Value)
- Push taktikos:
- Reklama
- Savireklamos/promo veiksmai
- Affiliate partneriai
- Tiesioginiai pardavimai
- Activation:
- Landing Pages
- Copywriting
- Calls to Action
- Onboarding
- Gamification
- Pricing Strategies
- Būdai išlaikyti klientus:
- Staged Traffic
- Speed to Aha
- Don’t Fear Email
- Alerts and Notifications
- Exit Interviews
- The Red Carpet
- Didinti vertę
- Bendruomenės kūrimas
- Pasistenkite, kad jie tikrai būtų laimingi klientai