The Brand Gap by Marty Neumeier
Marty Neumeier yra prekės ženklų konsultantas. Tik tokie kieti ir paprasti žmonės gali sukalti knygą, kurią galite perskaityti per 30 minučių čia pat, neišeidami iš šio puslapio. Nes ji patalpinta žemiau, skaidrių pavidalu.
Ji padengia 5 disciplinas:
- ESMĖ APIE TAVE: KAS tu esi, KĄ tu darai, KODĖL tai turi man rūpėti? Brand’as yra ne tai, ką tu sakai, o tai, ką kiti galvoja ir jaučia apie tave. Todėl:
- focus
- focus
- focus ir nesiblaškyk. Kartok savo mantrą ir būk nuoseklus
- Bendradarbiauk, štai trys variantai:
- Samdyk viską iš vienų rankų, pasitikėk ir atsiduok pilnai; arba
- Koordinuok pats, bet samdyk skirtingas funkcijas išorėje; arba
- Samdyk visas funkcijas organizacijos viduje ir pilnai kontroliuok procesus
- Inovuok:
- naudok abu smegenų pusrutulius
- ZIG kol kiti sako ZAG
- imkis įgyvendint tik tas idėjas, nuo kurių susuka vidurius ir darosi baisu; paprastos idėjos*bilekoks įgyvendinimas=blogesnis nei vidutinis rezultatas.
- Išsiskirk. Būk lengvai skaitomas, tariamas, apginamas, mėgstamas, dalinamas.
- Vizualas – avatar, icon, package
- Patikrink: sender->message->receiver->sender->message->receiver-…[loop]
- pažaisk su vaizdu ir tekstu – jei sukeitus su kitais ženklais nėra skirtumo, kažkas ne taip
- uždenk tekstą. Ar gali be jo išgyventi?
- lauko testas. Ar išsiskiria, ar į temą, ar įsimenamas, ar prasmingas?
- Palaikyk, kultyvuok nuosekliai – jei ženklas atrodo kaip antis, bet eina kaip šuo, niekas nepasitikės tokiu disonuojančiu ženklu.
- kuo labiau ženklas žinomas, tuo daugiau priežiūros ir kontrolės jam reikės
- uždaras ciklas, reikalaujantis atnaujinimo ir galbūt atskiro žmogaus
Kaip ir žadėjau, visa knyga čia:
The Brand Gap from coolstuff