Realybės pasitikrinimas

Reality check by Guy Kawasaki

Guy Kawasaki yra labai populiarus – kas nežino žmogaus, kalbančio didžiausiuose renginiuose, buvusio Apple rinkodaros vadovo? Jam neturėtų būti sunku parašyti knygą, kuri dar neišleista tampa bestselleriu, nors iš esmės yra labai vidutiniška ir kartais nuobodi.

Tą jis sėkmingai ir padarė. Primena Jay Conrad Levinson Guerilla marketing stiliuką- tips and tricks kaip jie tipo darytų. Iš esmės gerai tiems, kurie pradeda, arba tiems, kas jau patyrę, bet nori pasižiūrėti, ką dar galima nuveikti. Netinka kaip pradžiamokslis, nereikia tikėtis didelių inspiracijų, ypač jei žinote kas yra Agile, MVP, Lean startup ir panašūs dalykai.

Užrašai:

  • Daryk mažiau, fokusuokis
  • Kurk, užimk ir dirbk su bendruomenėmis
  • Nešlifuok iki galo, parduok greičiau, geriau šūdiną produktą nei pražiopsok window of opportunity arba fail slow
  • Samdyk racionaliai, nesivadovauk emocijomis (primena Google būdus)
  • Būk paprastas, atviras ir paprastas

Na gerai, gal aš per griežtai čia – nors daug konceptų kartojasi iš kitų knygų, čia yra daug tiesos, daug mėsos pradedantiesiems verslininkams, padeda atsikratyti tuščių, bereikalingų svajonių. Gal.