The beginners guide to Online marketing by Neil Patel & Ritika Puri
Tie, kurie bent minimaliai domėjosi skaitmenine rinkodara, neišvengiamai užtiko ir Neil Patel vardą. Interneto rinkodaros guru, rašantis knygas, skaitantis paskaitas, dalyvaujantis konferencijose ir pritraukiantis nežmoniško dydžio auditorijas. Jam sekasi. Turbūt dėl to, kad sugeba paprastai ir įtikinamai paaiškinti kada ką ir kaip reikia daryti, kad veiksmai generuotų rezultatą.
Iki šio kurso jau buvau pakankamai apsišvietęs – Google Analytics ir AdWords kursai, Avinash Kaushik, Coursera ir kiti kursai apie skaitmeninį marketingą jau buvo įvykdytų užduočių sąraše. Tačiau reikia pripažinti, kad žinios buvo fragmentuotos ir nesusietos į vieną gražų, didelį paveikslą. o šis kursas būtent tai ir žadėjo.
Rekomenduoju mokytis darant minimalų savo projektėlį – taisyklė, jog dviračiu važiuoti skaitant knygas dar niekas neišmoko čia puikiai galioja. Įgūdžiai ir automatizavimas atsiras ne iš karto, todėl nusiteikite, kad mokymosi kreivė nebus tiesė. Smagu, kai galų gale susisieja SEO, PPC, Affilate, Social, puslapio atvertimo greitis, UX ir kiti buzzwordai – tuomet lengviau ir sau ir klientams pateikti sudėtingus dalykus paprastai.
Pradinukams būtų sunku ir kažin ar naudinga. Neįkainojama intermediate lygio moksliukams, žinantiems, kad po šio kurso jie mokysis toliau.