Nuo pat išleidimo 2004 metais, knyga tapo bestselleriu verslininkų tarpe. Nekonkuruok raudonuosiuose vandenyse, ieškok žydrųjų, išvenk konkurencijos, sukurk savo virtualų monopolį.
Visi mes dirbame konkurencinėje aplinkoje. Strategy Canvas padeda susivokti, kas yra de facto rinkos/industrijos standartai, ir kaip išvengti aršios “kakta į kaktą” kovos su konkurentais.
Idėja pakankamai paprasta – išanalizavus parametrus, funkcinius ir nefunkcinius reikalavimus, standartus, su jais iš esmės galima atlikti 3 veiksmus: atsisakyti, sumažinti ar padidinti. Ketvirtas veiksmas yra sukurti naujų funkcionalumų/verčių, kurių neturi kiti. Apie šią metodiką informacijos pilnas internetas, informacijos rasite nesunkiai. Pavyzdys čia. Wikipedia paaiškinimai čia, o autorių svetainė – čia.