Skaitmeninių džiunglių žvėris – Dovilė Filmanavičiūtė

Dovilės sunku nepastebėti (o dar labiau neįtikėtina būtų neišgirsti) būnant netoliese – jos galingos energijos pliūpsniai, juokas ir bajeriai neišvengiamai pasiekia tave jei būni arčiau nei pusę kilometro nuo jos.

Dovilę pažįstu nuo tuomet, kai kartu dirbome Adell Taivas Ogilvy agentūroje. Taip, jau tada ji buvo Miss Sheep ir dainuodavo, tiesiog po to padarė pertrauką, o tada grįžo ant scenos.

Avis (taip, visai legalu ją vadinti ir taip) yra ne tik smagių plaučių daininga moterėlė, bet ir darniai žongliruojanti terminais “pakursim VėPėEsą, sumesim WordPressą su keliais plaginais”, ir panašiai – ji žino ką, per kur ir kaip stumti skirtingais kanalais, kaip pasinaudoti influenceriųIndiana paslaugomis; žodžiu, žino, kaip daryti skaitmeninį marketingą. Neseniai ji persikraustė į agentūrą ir ten konstruoja skaitmeninį padalinį.