Pati sau prekės ženklas – Beata Nicholson

Beatos Nicholson Lietuvoje, tikiu, pristatinėti niekam nereikia. Kažkaip taip  jau nutiko, kad pažįstu ją nuo neatmenamų laikų, kaip ir daugelį mūsų bendrų draugų.

Dabar, po maždaug penkių knygų ir begalės TV laidų, atrodo baisiai natūralu, kad jai tinka maisto gaminimo laidos, žurnalai ir viskas, kas su tuo susiję – rodos, Beata gimė su prijuoste ir keletu receptų. Patikėkite, taip nebuvo, ir čia turiu savo teoriją, kaip tapti sėkmingu žmogumi, mokantis iš jos:

Viskas, su kuo galime sieti Beatą ir Tomą, jos vyrą, yra nuoseklaus ir dažnai nelengvo darbo rezultatas – iš jų galima mokytis užsibrėžto tikslo siekimo ir užduočių vykdymo. Ji baigė VU žurnalistiką, dirbo televizijoje pramoginių laidų vedėja, o nutekėjusi į Londoną, Beata mokėsi Leiths – vienoje garsiausių maisto mokyklų, todėl ją pelnytai galima vadinti Šefe. Sakykite man, kuris iš mūsų taip kryptingai brėžia savo karjeros vingius, formuodamas save?

Kaip tik to ir linkiu pasimokyti iš Beatos.