Vienas svarbiausių marketingo ir produktų specialistų įrankių. Dažnai mes įsivaizduojame, kad žinome, ko reikia klientui, deja, dažniau reikėtų naudotis duomenimis ir stebėti klientus, o ne spręsti mums patiems.
Customer journey map iš tiesų yra ne kas kita, kaip srauto diagrama, arba lentelė, kurioje susidėliojate kokioje aplinkoje kaip jaučiasi klientas, taip išgaudydami neatitikimus, erzinančias detales ar dideles galimybes. Man šis metodas yra labai panašus į Design thinking ir turbūt keletą kitų panašių disciplinų. Nesvarbu, kurią pasirinksite – svarbu, kad esatę nusiteikę gerinti savo klientų patirtį – rezultatai netruks pasirodyti.
Metodo kūrėjo Chris Risdon sukurta Rail Europe versija:
Interneto paslaugos pasirinkimo kelias:
Na, o lentelės pavidalas būna toks: