Su Justinu susipažinome prieš keletą metų, kai dariausi SEO žmogaus ELDES tinklalapiui. Užduotis buvo sudėtinga – daug šalių, skirtingos kalbos, skirtingi uždaviniai. Mane sužavėjo jo užsispyrimas ir lėtas, kantrus narpliojimas užduoties tol, kol ji buvo suskaidyta į mažas atkarpas, projektėlius ir, savaime suprantama, įveikta:)
Justinas dirba taip: analizuoja situaciją, kur svetainė ir jos turinys yra dabar, dairosi į konkurencinę aplinką, įvertina galimybes pasistumėti (Gap analysis) ir pasiūlo savo veiksmų planą. Dažnai SEO/SEM įmonės tai vadina auditu. Aš dažniausiai renkuosi low hanging fruits, nes SEO pasaulyje net nepastebi, kaip apsikrauni įvairiomis užduotimis, kurios nevisada konvertuojasi. Žinoma, be SEO nebus Awareness, todėl bent jau bazinius dalykus reikia pasidaryti. Dalį jų dažnai ir padaro SEO specialistai, tačiau turinio kūrimas turėtų būti užsakovo darbas, bent jau aš taip manau.