Nesiryžau versti pavadinimo į lietuvių kalbą:)
Šią knygą radau begūglindamas knygas technologinių įmonių vadovams ir produktų vadovams. Ši knyga bveik visuose sąrašuose buvo TOP5.
Na, o dabar, jau perskaitęs, galiu įvardinti, kodėl. Standartiškai technologijos vystosi S formos kreive – pradžia, vystymas, plateau fazė, na ir natūrali mirtis. Tie, kas mąsto galva ir toliau nei kitų metų pelnas, rūpinasi bent dviem technologijos bangomis į priekį.
Ką rašo G. Moore savo paprastu, aišku, gražiu stiliumi, kad kiekviena technologija ar inovacija susiduria su nemažu tarpu tarp Early adopters ir Early Majority auditorijų. Kodėl? Todėl, kad Word Of Mouth komunikacija tarp šitų grupių nevyksta. O nevyksta, nes jos neturi apie ką bendrauti, jų poreikiai, problemos ir jų sprendimai yra skirtingi!
Ką su tuo daryti? Turėtų pakakti žinoti apie tai, kad sekantis jūsų produktas ar paslauga išvengtų šio skausmingo laikotarpio!