Optimal Product Process by 280 Group
Pragmatic marketing, Roman Pichler, 280 Group, Product focus, Steven Haines knygos ir kursai, General Assembly – produktų kūrimo, valdymo metodikos, kursai ir mokyklos, kuriuos atsiminiau per pirmas 10 sekundžių.
Jų daug, jie turi daugiau ar mažiau kryptingumo (programinės įrangos, dažų, medicinos ir elektronikos industrijoms reikia ir adaptavimų), turi ir daug tų pačių dalykų – natūralu, nes viskas prasidėjo nuo Procter&Gamble ir Neil H. McElroy manifesto. Evoliucija sudėtingesnė nei tik prekės ženklo, kategorijos, produktų vadovai, tačiau tai ne šio įrašo tema.
Visi vadovai, konstruodami organizacijos struktūrą, o tai nutinka su kiekvienu augimo šuoliu ir stadija, susiduria su daugybe klausimų – atsakomybės, rezultatai, atsiperkamumas, resursų paskirstymas. Neišvengiamai knygos arba konsultantai užveda kalbą apie kategorijų ar produktų valdymą, o tada neišvengiamai susiduriama su daugybe skirtingų metodikų, įrankių, šablonų, schemų ir taip toliau.
Kai tai nutiko man, vieni iš pirmųjų paieškose pasirodžiusiųjų buvo Pragmatic marketing ir 280Group. ir jų Optimal Product Process, kuris, tiesą sakant, nuo Pragmatic marketing proceso skiriasi minimaliai:
Metodika nurodo kiekvienos fazės baigtumo dokumentus, o tai yra svarbu – dokumentų repozitorija turėtų egzistuoti visose įmonėse.
Na, o čia man užrašai:
- Asociacijos:
- Silicon Valley Product management association
- Boston Product Management Association
- AIPMM – Association of International Product Marketing and Management.
- Sukūrė ProdBOK – Product management and marketing Body of Knowledge, kuris savo struktūra panašus į PMBOK (product management body of knowledge)
- Dažnos įmonės, pradėjusios naudoti Agile metodikas, pamiršta vykdyti kritines verslo funkcijas/veiksmus, pavyzdžiui, business case analizę, rinkos ir rinkodaros strategijas, produktų išleidimo kampanijų planavimą ir produktų end of life.
- Minimali post-mortem arba PLR (post launch review) analizė pašalina galimybę išnaudoti gerus Produktų valdymo procesus kaip konkurencinį pranašumą.
- Septynių žingsnių modelis naudoja Stage-Gate (phase-gate) metodiką, o Planavimo, Vystymo ir Validavimo stadijose – Agile praktikas:
- Conceive
- Generate
- Evaluate
- Prioritize
- [stebint klientus, nustatant jų poreikius]
- Plan
- additional time and effort spent to do some true planning
- market research
- competitice analysis
- business case [if needed]
- [don’t jump straight into development without performing this stage]
- Develop
- Feature an schedule tradeoffs are made
- Technical feasibility assessed
- The team moves forward to create “Above the bars” product. It will be delivered to customers and profitable.
- Qualify
- internal testing
- external testing
- A/B, geographically limited tests where possible
- Launch
- A company without a specified launch plan and process will rarely meet its initial or long-term revenue goals.
- Maximize
- After the initial launch the product requires ongoing marketing and activities to ensure that it continues to be as successful as possible.
- Retire
- replaced
- intentionally discontinued
- sold on an ongoing basis without effort
- A poorly executed end-of-life and product retirement can cost companies millions and significantly damage company’s brand.
- Conceive
280 Group parašė nedidelę elektroninę knygą apie savo metodiką. Ją galite rasti čia.
Na, o pabaigai skirtumas tarp produkto valdymo ir produkto rinkodaros atsakomybių: