Vienintelis kartas, kuomet pirkau Apple įrenginį ne iš iDeal, kurio įkūrėjas ir vadovas yra Marius, tapo nesusipratimu. Tai nutiko dėl to, kad telefoną man įteikė mobilaus ryšio operatorius, o kilus problemų su telefonu, remonto procesas buvo žiauriai skausmingas. Bet, ačiū jam, problemą (kaip ir visada) išsprendė Marius.
Tai yra žmogus, kuris ne tik yra geras pardavėjas, kuris supranta kliento poreikius ir siūlo tai, ko reikia klientui, o ne tai, ką jis nori parduoti. Marius ir jo įmonė yra geriausi customer centricity – kliento patirties pavyzdžiai jau gerą dešimtmetį. Sakau, nes per tiek laiko turėjau tiek darbinių tiek asmeninių reikalų su jais, ir nė karto nenusivyliau. Nepatikėsiu, kad vartotojo patirtis tiesiog gaunasi. Žinau, kad tai darosi – kas rūpi vadovui, tas rūpi ir visai įmonei.