Visi, kas mokėsi aukštojoje mokykloje ar domėjosi marketingu, neišvengiamai susidūrė su šventosiomis P, o vėliau ir C.
McCarthy sugalvotos ir Philip Kotler išpopuliarintos 4P yra svarbos ir teisingos, jos galiojo product-centric aplinkoje, ir pakankamai gražiai tinka ir dabar. Tačiau ne iki galo. Jei norėtume pilnai apibūdinti marketing mix, prireiktų ir visų 7 ar daugiau P. Ko gero, geriausias šaltinis žinioms semtis šia tema yra Wikipedia.
P. Kotler 2008 metais pristatė naują marketingo mantrą – CCDVTP, kuri iš esmės perdėlioja perspektyvą kiek kitaip:
Kas nutiko 4P ar 7P? Nieko, juos galime sėkmingai naudoti toliau kaip checklist’o elementus. Tačiau, jei norime būti tikri, jog kuriame vertę, o ne produktą, reikėtų naudotis CCDVTP.