Gintautas man sako, kad skaitome tas pačias knygas ir apie marketingą galvojame panašiai. Aš sakau ne – aš galvoju, kad tikras marketingas yra produktų valdymas – visos grandinės išmanymas ir konstravimas, o jis sako, taigi čia holistinis marketingas. Žodžiu, turim temų pokalbiams ir diskusijoms.
Gintas vadovavo LiMA – marketingo asociacijai keletą metų. Kaip jis pats sakosi, atėjo pusmečiui ir netyčia užsiliko. Ką daro Gintas? Mokosi. Daug. Ir bando išmoktus dalykus pritaikyti praktiškai. Daug geriau nei daugelis mūsų. Pats patyriau savo kailiu jo nuoseklų Design thinking/Customer experience diegimą į LiMA renginių valdymą ir klientų aptarnavimą. Kada kreiptis į jį? Jis pažįsta daug marketingo žmonių. Ir žino daug įrankių. Ir daug mokosi. Jei šie dalykai jums svarbūs, eikite pažindintis su Gintu.