Aš esu Andrius Rimkūnas, dažniausiai vadinamas ‘bruno’. Esu pamišęs dėl technologijų ir noro jas teisingai panaudoti. Man pasisekė, kad per savo profesinę karjerą turėjau galimybę dirbti skirtingose industrijose ir rinkose – kūrybinėse, technologijų; gamybos ir paslaugų; pradedančio ir brandaus verslo.
Sukaupta patirtis, smalsumas ir gebėjimas greit mokytis bei dirbti su dideliu informacijos kiekiu man padeda įžvelgti galimybes ten, kur kiti mato chaosą.
Šiame puslapyje rašau apie knygas, kurias perskaičiau (geras būdas vėliau prisiminti tai, ką užmiršau) ir apie žmones, kuriuos pažįstu ir rekomenduoju susipažinti jums.
Jei norite gauti pranešimus apie naujus įrašus šioje svetainėje, įveskite savo pašto adresą čia. Laiškai siunčiami automatiškai, trečiadieniais, jei svetainėje yra naujų įrašų.
Mano karjera:
June 3, 2019
Monimoto įkūrėme 2017 metais, o idėja užgimė dar 2013 m. Kuriame, gaminame ir parduodame išmaniąją signalizaciją, trackerį motociklams. Kaip ir visuose startuoliuose, užsiimu viskuo: pardavimais, marketingu, strategija, partnerių ir investicijų paieška.
Head of digital
February 5, 2018
Su nedidele komanda kuriame elektroninius kanalus taupymo ir investavimo paslaugoms. Per metus laiko komanda išvystė savitarnos platformos skaitmenizavimo pakeitimus, dirbo su pozicionavimo ir prekės ženklo bei reklamos projektais, pasiekė ženklią dalį pardavimų internetu.
TrustTrack verslo vadovas
October 25, 2016
TrustTrack yra programinės įrangos padalinys Rupteloje. Buvau atsakingas už jo finansus, strategijos kūrimą ir įgyvendinimą, organizacijos struktūrą, produkto ir paslaugos vystymo procesų kūrimą.
Rinkodaros skyriaus vadovas
May 17, 2014
ELDES mane pakvietė dirbti, kai į įmonę investavo LitCapital. Sukūriau marketingo skyrių, rūpinausi įmonės įvaizdžiu internete, parodose ir partnerių tinkle. Vystėme produktų, turinio marketingo disciplinas, produktų portfelio valdymo procesus, inicijavome “Design thinking” ir kitų metodų, padedančių greičiau ir efektyviau kurti vertę galutiniam vartotojui, diegimą.
Marketingo konsultantas
January 3, 2014
Su UNO parks sprendžiau įdomias, kūrybingas skaičių užduotis – kūrėme duomenų rinkimo ir analizavimo procesus, o vėliau, remdamiesi jais, nustatėme pagrindinius auditorijos segmentus. Vėliau kūrėme segmentams dedikuotas vartotojų pritraukimo ir išlaikymo strategijas.
Įkūrėjas, vadovas
May 24, 2013
Su partneriu Aurimas Mixas Petrevičius sukūrėme šeimos nuotraukų automatinio tvarkymo ir privataus dalijimosi įrankį. Startuolis, dirbęs StartupHighway inkubatoriuje, gavęs pradinę (seed) investiciją. Uždarėme praėjus 10 mėnesių po įkūrimo. Trumpiausiai gyvavęs mano verslas, kuris davė daugiausiai patirties ir teisę vadintis startaperiu.
Marketingo vadovas
June 15, 2011
Į BTV atėjau su nauja vadovų komanda. Reorganizavau savireklamos (marketingas ir komunikacija) skyrių. Atnaujinome prekės ženklą, sukūrėme įrankius ir automatizavome procesus. Turiu pasidžiaugti, kad patirtis daro savo – visi pokyčiai buvo įgyvendinti su minimaliais biudžetais ir per keletą mėnesių: realiu laiku transliavome orų, portalų antraštes eteryje, dinamiškai kūrėme grafines užsklandas su žiūrovų pieštais piešiniais. Anonsus planavime savo pačių sukurtoje IT sistemoje, o gamybą pakeitėme laisvai samdomų montažo režisierių paslaugomis.
BTL projektų vadovas
July 12, 2010
Didžiausioje Lietuvoje kūrybinėje agentūroje dirbau vieninteliu BTL (below the line) projektų koordinatoriumi. Iš esmės tai reiškė, kad visus projektus kūrėme ir vystėme su daugybe išorinių partnerių, taigi, kasdienė mano veikla buvo koordinuoti jų veiksmus. Žinomiausi projektai, kuriais didžiuojuosi – Pildyk “Naktynės” ir “Dienynės”, kuriuos užsakė Tele2.
Regiono savireklamos skyriaus vadovas
September 10, 2006
Į MTG/Viasat buvau pakviestas suplanuoti ir įgyvendinti pokytį savireklamos skyriuje. Šis skyrius atsakingas už visų Baltijos šalyse įsikūrusių TV kanalų (tuo metu buvo 7) vizualinį įvaizdį, anonsus ir susijusias veiklas. Sukūrus technologinę ir projektų valdymo bazę, procesus, suformavus kolektyvą ir užbaigus pokyčius, efektyvumas kilo beveik 3 kartus!
Įkūrėjas, pardavimų ir projektų vadovas
June 8, 2003
Kartu su 3 partneriais įkūrėme kompiuterinės grafikos, vaizdo apdorojimo ir TV laidų kūrimo įmonę, kurią užauginome iki 12 nuolatinių darbuotojų ir daugybės laisvai samdomų specialistų! Iš įmonės pasitraukiau ieškodamas didesnių iššūkių, praėjus 4 metams nuo jos įkūrimo.
Rinkodaros skyriaus vadovas
March 1, 2002
Valentinas Milaknis ir Rita Miliūtė ėmėsi pertvarkų LRT ir LTV, pasikvietė ir mane. Užduotis – pertvarkyti rinkodaros skyrių, atsakingą už korporatyvinį, televizijos ir radijo marketingą. Tvarkėme organizacijos struktūrą, procesus, efektyvinome kūrybines veiklas. Įkūrėme naują TV kanalą (tuomet LTV2), modernizavome techninę bazę ir technologinius procesus.
Savireklamos skyriaus vadovas
June 20, 1996
Mano karjera televizijoje prasidėjo nuo “anonsų berniuko, kalbančio eteryje”. Vėliau rašiau tekstus anonsams, juos garsinau. Tapau atsakingu už anonsų kūrimą, turinį internete ir kitas savireklamos = marketingo skyriaus inovacijas.
Laidų vedėjas
May 7, 1995
Pradėjau nuo kompiuterių priežiūros ir naktinių laidų vedėjo, kol užsitarnavau pasitikėjimo ir vedžiau dienines laidas.
Pardavėjas konsultantas
October 7, 1994
Besimokydamas 10 klasėje, susipažinau su įmonės direktoriumi. Matyt, rodžiau ypatingą susidomėjimą ir aktyvumą, todėl netrukus buvau apmokytas surinkinėti kompiuterius ir kitą įrangą kompozitoriams, padėti garso inžinieriams koncertuose ir kitose smagiose veiklose.