Landing page optimizavimo kursas

Unbounce yra landing page (nusileidimo puslapiai skamba labai pervertiškai, todėl naudoju anglišką terminą) kūrimo internete platforma, kuri daug investuoja į turinio rinkodarą. Šis jų kursas apie landing pages ir jų efektyvų panaudojimą konversijoms man pasirodė įdomus ir pateisino lūkesčius. Paprastas, nuoseklus ir smagiai skaitomas.

Taigi, ką išmokau:

Aiškus supratimas kas yra landing page, kam jis reikalingas, kuo skiriasi nuo kitų puslapių, ir kokio tipo landing page būna. Taip pat pasiėmiau checklist – sąrašą privalomų darbų, kurį verta pasitikrinti darant tokį puslapį:

  1. Your Unique Selling Proposition (USP)
    1. Pagrindinė antraštė
    2. Papildančioji antraštė
    3. Patvirtinimo/įtvirtinimo frazė (reinforcement statement)
    4. Uždarymo argumentas (closing argument)
  2. Pagrindinis paveiksliukas/video (pageidautina, rodantis veikimą/funkcionalumą)
  3. Vertės, kurias siūlote:
    1. Sąrašas svarbiausių naudų, suvestinė (skim – friendly)
    2. Išsamesnis naudų ir funkcionalumų išvardinimas
  4. Įrodymai, patikimumas
    1. Socialinis įtvirtinimas (Social proof)
    2. Patikimumo įrodymai
  5. CTA – call to action – mygtukas, forma, nuoroda, kažkas

Aptariamos ir spalvos, paveiksliukai, žinutės, konversijos piltuvėlio stadijos, metrikos, šiek tiek psichologinių triukų ir techninių niuansų. Labai rekomenduoju pradedantiesiems verslininkams, kurie investuoja laiką arba pinigus į turinį ir reklamą ir “atsiveda” srautą į savo svetainę – atskiras puslapis, ypač landing page reikalingas ne tik Analytics, bet ir klientams, kurie nori pasiūlymą gauti greit ir paprastai.

Wireframe of blueprint landing page